BURMISTRZ MIASTA SKOCZOWA OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE informatyka w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów.
Pełna dokumentacja wymagana przy naborze została zamieszczona w BIP Urzędu Miejskiego w Skoczowie – wystarczy kliknąć tutaj.
I. Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na stanowisku):
1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne,
4. wykształcenie wyższe (staż pracy nie jest wymagany) lub wykształcenie średnie oraz co najmniej 3-letni staż pracy na podstawie umowy o pracę,
5. nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe (pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku):
1. preferowane wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym,
2. preferowane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą informatyczną w administracji,
3. posiadanie wiedzy zapewniającej obsługę informatyczną i utrzymanie ciągłości pracy na stanowiskach wyposażonych w komputery,
4. doświadczenie i umiejętność administrowania serwerami oraz sieciami TCP/IP,
5. znajomość zasad zabezpieczeń infrastruktury informatycznej i baz danych,
6. znajomość oprogramowania REKORD-Ratusz, Bestia, Technika IT, FINN-SOD, Źródło,
7. znajomość przepisów o informatyzacji podmiotów publicznych, o ochronie danych osobowych, o krajowych ramach interoperacyjności,
8. znajomość zagadnień z zakresu administracji publicznej (podpis elektroniczny, elektroniczne zarzadzanie dokumentacją, e- PUAP itp.),
9. umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
10.umiejętność pracy w zespole,
11.dyspozycyjność,
12.odporność na stres.
III. Zakres wykonywanych zadań:
1. Kompleksowa obsługa informatyczna Urzędu oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych w Urzędzie, w tym:
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sieci informatycznej,
- nadzór nad sprawnością techniczną i eksploatacyjną urządzeń infrastruktury teleinformatycznej,
- koordynacja oraz odpowiedzialność za rozwiązywanie bieżących problemów informatycznych,
- administrowanie oraz organizacja pracy w systemach FIN-SOD oraz BIP,
- nadzorowanie działań związanych z relacyjnymi systemami baz danych (MS SQL, Firebird), ich konserwacja i wykonywanie kopii bezpieczeństwa, zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz danych;
3. nadawanie uprawnień dla użytkowników do systemów informatycznych używanych w Urzędzie;
4. nadzór nad umowami z firmami zewnętrznymi w zakresie działań informatycznych prowadzonych przez Urząd oraz udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej związanej z zagadnieniami informatycznymi;
5. nadzór nad sprawnością techniczną i konfiguracją urządzeń infrastruktury teleinformatycznej, administracja stacjami roboczymi i serwerami Urzędu;
6. przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego oraz usuwanie drobnych usterek;
7. inicjowanie i nadzór przy wprowadzaniu nowych technologii związanych z rozwojem infrastruktury informatycznej oraz zakupem sprzętu komputerowego i oprogramowania;
8. prowadzenie ewidencji sprzętu i programów komputerowych stosowanych i dopuszczonych do pracy, rejestru wykonywanych czynności eksploatacyjnych i serwisowych na stanowiskach komputerowych w poszczególnych komórkach organizacyjnych;
9. sprawowanie nadzoru nad legalnością stosowanego oprogramowania i właściwym zabezpieczeniem danych gromadzonych w Urzędzie przed utratą i dostępem osób nie uprawnionych (archiwizacja danych, kontrola antywirusowa);
10.planowanie i analiza zapotrzebowania na infrastrukturę informatyczną dla użytkownika końcowego;
11.sporządzanie sprawozdań i raportów z realizacji zadań w zakresie informatyzacji;
12.pomoc i szkolenie użytkowników w zakresie obsługi systemów, programów oraz sprzętu komputerowego;
13. obsługa transmisji video online obrad Rady Miejskiej.
IV. Wymagane dokumenty:
1. podpisany własnoręcznie życiorys (CV),
2. podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie ze wzorem zamieszczonym pod niniejszym ogłoszeniem na stronie www.bip.skoczow.pl,
4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz inne kwalifikacje lub referencje (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia, szkolenia, certyfikaty),
5. kserokopie dokumentów, których przedłożenie jest niezbędne w celu potwierdzenia posiadania przez kandydata wymaganego stażu tj. świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu itp.,
6. oświadczenie o: a. posiadaniu obywatelstwa polskiego, b. pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, c. niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe, d. stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku wskazanym w ogłoszeniu,
7. zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji,
8. obowiązek informacyjny RODO dla kandydata do pracy w Urzędzie Miejskim w Skoczowie.
9. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza korzystać z uprawnienia na podstawie art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
UWAGA: Kandydat zakwalifikowany do rozmowy powinien posiadać przy sobie do wglądu oryginały dokumentów, o których mowa w punktach 4,5
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych. W Urzędzie Miejskim w Skoczowie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu niepełnosprawnych w styczniu br. był niższy niż 6%.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. miejsce pracy – Skoczów, Rynek 1,
2. stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku, 3. praca wymaga przemieszczania się po kilku budynkach, brak windy.
3. praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę i urządzeniach biurowych,
4. praca na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na czas określony), pełny etat,
5. możliwość awansu zawodowego na stanowisko kierownicze (wymagane min. 4 lata stażu pracy oraz wykształcenie wyższe).
W przypadku osób, o których mowa w art. 16 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych, w trakcie trwania umowy na czas określony zawartej na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy osoby te są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej. Pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów
1. Wymagane dokumenty należy złożyć w kancelarii Urzędu Miejskiego w Skoczowie, Rynek 1 albo wysłać pocztą na adres Urzędu w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Do kadr – SKD.2110.4.2021” ze wskazaniem na kopercie imienia i nazwiska - w terminie do dnia 5 marca 2021 r.
2. Jeżeli z uwagi na sytuację losową (np. kwarantanna, izolacja, choroba) dostarczenie dokumentów w wersji papierowej jest niemożliwe, to wymagane dokumenty (skany w formacie PDF) można przesłać za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ePuap, e-mail: um@um.skoczow.pl).
3. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Urzędu, a nie data nadania).
4. Druki: oświadczeń, zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz obowiązku informacyjnego RODO są dostępne na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Skoczowie.
5. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 33 8280110.
VIII. Informacje dodatkowe
1. Informacja o kandydatach, którzy zostali zakwalifikowani do następnego etapu rekrutacji oraz o terminie rozmowy rekrutacyjnej będzie udzielana dnia 10 marca 2021 r. w godzinach pracy urzędu pod nr telefonu 033 853 38 54 w.110.
2. Informacja o ostatecznym wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego w Skoczowie.
3. Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniły wymagań formalnych oraz nie zostały wybrane do zatrudnienia będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty ogłoszenia informacji o wynikach naboru. W okresie tym ww. osoby, które brały udział w procedurze naboru mają prawo ich odbioru, a po upływie tego terminu ulegną one zniszczeniu.
4. Zastrzega się, że Burmistrz Miasta Skoczowa może w każdym czasie, bez podania przyczyn zakończyć postępowanie kwalifikacyjne bez wybrania kandydata.